Strona Grubego


Go to content

Main menu:


Kox

Poradnik: Jak koxac?








Poradnik dla graczy, ktorzy chca jak najszybciej zrobic dany skill. Stwrzony przy udziale nastepujacych osob: Losta, Achaje, Fantoma, Goblina, Weso?ka, Szufli, Silvanusa, EgzeQtora im i innym bezposrednio zaangazowanym. dzieki za pomoc. Mysle ze sie przyda. Na forum ten poradnik jest malo widziany sam o nim dlugo nie wiedzialem, dlatego pozwolilem sobie umiescic go tutaj. Doda?em pare swoich sposobow jak koxac dany skill ;]. Do tego pod kazdy skill doda?em skrypt dzieki któremu mozecie dana umiejetnosc skoxac./[Mery]

Druidyzm - (umiej?tno?? bardzo kosztowna w wytrenowaniu).- od 25% do 50% trenujemy sam? umiej?tno?? na le?nych zwierz?tach- od 50% do 62% trenujemy na runie: Chwytaj?cy Korze?- od 62% do 72% trenujemy na runie: Przywo?anie Wilków- od 72% do 82% trenujemy na runie: Rój Pszczó?- od 82% do 96% trenujemy na runie: Fala P?ywowa- od 96% do 100% trenujemy na runie: Kamienny DeszczDodtakowa porada: aby czary wychodzi?y cz??ciej najlepiej mie? wytrenowan? na 100% wiedz? o zwierz?tach. Skrypt:Druidyzm

Kowalstwo - potrzeba na ni? oko?o 200 tysiecy sztab ?elaza- od 50% do 62% kujemy katany- od 62% do 72% kujemy czepce- od 72% do 82% kujemy karczki p?ytowe- od 82% do 92% kujemy r?kawice p?ytowe- od 92% do 100% kujemy zbroje p?ytowe- od 100 do 1005% kujemy lanceAby cz??ciej wychodzi?y nam wyj?tkowe rzeczy nale?y mie? wytrenowan? na 100% wiedz? o broni.Skrypt:Kowalstwo

Majsterkowanie- od 50% do 60% tworzymy wytrychy- od 60% do 70% tworzymy kilofy- od 70% do 80% tworzymy narz?dzia szewskie- od 80% do 90% tworzymy ma?e ?wieczniki- od 90% do 95% tworzymy tekagi- od 95% do 100% tworzymy ?wieczniki na ?ciane

Krawiectwo- od 50% do 60% tworzymy P?ótna- od 60% do 70% tworzymy P?aszcze- od 70% do 80% tworzymy Juki- od 80% do 100% tworzymy Kimishimo- alternatywne rozwi?zanie dla rozwoju od 80% do 100% [dro?sze ale szybciej sie uczysz]- od 80% do 82% tworzymy utwardzane karczki- od 82% do 86% tworzymy utwardzane rekawice- od 86% do 90% tworzymy utwardzane narammienniki- od 90% do 93% tworzymy utwardzane nogawice- od 93% do 100% tworzymy utwardzane tunikiSkrypt:Krawiectwo

Alchemia- od 25% do 40% czarne mikstury- od 40% do 45% ma?e zielone mikstury- od 45% do 60% ?rednie zielone mikstury- od 60% do 70% du?e czerwone mikstury- od 70% do 75% du?e biale lub niebieskie mikstury- od 75% do 90% du?e zielone mikstury- od 90% do 95% du?e pomara?czowe lub ?ó?te mikstury- od 95% do 100% du?e fioletowe miksturySkrypt:

Magia - od 50% do 61% czarujemy Lightning- od 61% do 71% czarujemy Paralyze- od 71% do 81% czarujemy Energy Bolt- od 81% do 93% czarujemy Flame Strike- od 93% do 100% czarujemy ResurrectionSkrypt:Magia

Magia 2- od 50% do 61% czarujemy Lightning- od 62% do 72% czarujemy Mind Blast- od 72% do 82% czarujemy Energy Bolt- od 82% do 100% czarujemy Mana vampire

Magia 3- od 50% do 61% czarujemy Lightning- od 62% do 82% czarujemy Paralize- od 82% do 100% czarujemy Mana VampireD?u?ej sie kox'a ale ?atwiej resa wbi? bo nie trzeba sie leczyc je?eli przerzucimy sie juz na Paralize cho? sposób kosztowniejszy. Szczególnie polecam magom 10/10/45.

od 25% do 40% zatruwamy ma?ymi zielonymi- od 40% do 60% zatruwamy ?rednimi zielonymi- od 60% do 80% tworzymy p?aszcze/togi ochrony z pomoc? ?rednich pomara?czowych- od 80% do 100% zatruwamy du?ymi zielonymiSkrypt:

Nekromancja-od 25% do 50% czarujemy Ciemno??-nast?pnie czarujemy kolejno: Obcowanie, Przywo?anie Umar?ych, Po?wi?cenie, Wskrzeszenie i tutaj pojawia si? nast?puj?cy system.Czarujemy po koleji je?li bedziemy niszczyli czary rzadziej ni? 10 razy mo?emy prze?? do kolejnego.Skrypt:Skrypty z Druidyzmu - wystarczy podstawic wartosci i pod bind ustawic s?owo czaru

Stolarstwo- do 55% tworzymy zwoje- od 55% do 60% tworzymy runy- od 60% do 80% tworzymy dragi- od 70% do 83% tworzymy sekate laski- od 83% do 100% tworzymy laski

Taming czyli oswajanie by Caldur&frends ;]Umiejetno?? tylko dla wytrwalych profity raczej znikome i tak :- od 25% do 60% las ( od malej ilosci skila ptaszki kotki owce wzywyz niedzwiedzie konie lamy osty zuki ) to pelna dowolnosc, lasow ci u nas dostatek mozliwosc zgonu raczej znikoma )- od 60% do 85/90% lodowe krainy ( tego tez jest duzo i raczej latwo sie tam poruszac chodz juz w kilku miejscach mozna napotkac silniejsze monstra ) mozliwosc zgonu srednia - od 85/90 do 100% kamienne/ogniste ( hmm tu to fire hytloth pustynia zwierza jest malo szczegolnie jezeli chodzi o ogniste z kamiennymi juz jest troszke lepiej ale tez nie za rozowo ) mozliwosc zgonu srednia/wysoka szczegolnie przy oswajniu czegos "grubszego"Dodatkowa porada: woj ma zdecydowanie gorzej niz mag ( racele itp ) i jezeli chodzi o maga to proponuje zeby miec chociaz na samym poczatku z 90% wiedzy o zwierzetach i z 80% bojowki bo tamujac latwo dobic sobie te dwie umiejetnosci do poziomu 100%, korzysci jakie wynikaja z tamingu to w sumie staty str/dex. A z tego co zauwazylem to proponuje oswajac i uwalniac/zabijac z nastawieniem na to drugie , ODRADZAM TO LUDZIOM KTORZY MAJA MALY ZAPA?.Ps. Z tego co udalo nam sie ustalic widma oswaja sie od 65/65 ( jest szansa )Ps 2. Bardzo fajnie tamuje sie z magikiem do oswajania wiedza praktycznie nic nie daje.

Koks inskrypcji:- 50-52(55) Fireball- 52-62(65) Recall- 62-75 Paralyze- 75-85 Dispell- 85-100 Flame StrikePowyzej 100 dalej Flame Strike ale bez magika to nie ma wiekszego sensu polecam od 100% wlozyc magika i robic 8 kragSkrypt:Inskrypcja

Drwalstwo- 25-45% - zwyk?e drzewo- 45-55% - cedr- 55-60% - d?b- 60-70% - orzech- 70-80% - wierzba- 80-90% - cis- 90-100% - ohii

kox tworzenia lukow:- 25-33% - krotkie luki- 33-80% - strzaly (bierzemy 2 czyste strzaly naraz i laczymy z piorami)- 80-100% - belty (tak jak wyzej)

Gotowanie:- 25-50% Pieczone steki rybne- 50-61(63)% Steki w pomidorach (wczesniej upieczone steki plus 2 pomidorki na 1 stek w pomidorach)- 61(63)-80% Pieczony Karp- 80-90% - Pieczony sum (mozna wczesniej przerzucic sie na pieczone lososie ale roznica w gainie niewielka a lososie przydadza sie na pozniej)- 90-95% - Pieczone lososie

Umagicznianie:- 25-40% - jasne- 40-50% - obrony,mocy- 50-60% - wytrzymalosci- 60-80% - ochrony przed piorunami, zimnem, ogniem- 80-90% - wiatlonosc, albo to co wyzej ;]- 90-100% - stabilnosci, madrosci.






Back to content | Back to main menu